THE OFFICE ROOM | Haarlem Zuid

  • Haarlem Zuid

    Het Office Center Haarlem Zuid ligt naast het stadscentrum van Haarlem en is uitstekend bereikbaar.

    De afstanden richting verschillende plaatsen is als volgt: (bron: Google maps)

    2.8 kilometer | centrum Haarlem

    6.0 kilometer | snelweg A9

    9.6 kilometer | centrum Bloemendaal

    10.5 kilometer | centrum Zandvoort

    18.0 kilometer | centrum Amsterdam

    19.5 kilometer | luchthaven Schiphol

    36.0 kilometer | centrum Alkmaar

  • Openbaar - en eigenvervoer

    Office Center Haarlem Zuid ligt op loopafstand van een busstation en het stadscentrum van Haarlem. Het Office Center ligt nabij de snelweg A9, hierdoor is het Office Center ook uitstekend bereikbaar met eigenvervoer zoals auto.

    In de directe omgeving bevinden zich een aantal eetgelegenheden die lopend, met openbaar vervoer en met eigenvervoer uitstekend bereikbaar zijn.

    In de nabije omgeving vindt u het volgende: hotel Carlton Square, restaurant Parck, supermarkt Dekamarkt, hotel Van der Valk, winkelcentrum Schalkwijk en Haarlem centrum.

    Bank/ pin mogelijkheid in de buurt: 1.0 kilometer - ABN AMRO | 1.0 kilometer - ING BANK

    Openbaar vervoer reisplanner (klik hier)

  • Meer dan 1.700m2 kantoorruimte

    Office Center Haarlem Zuid heeft 45 kantoorruimtes en 65 parkeerplaatsen. Het gehele Office Center is begin 2013 verbouwd en heeft een zeer professionele uitstraling met glaswanden aan de binnenzijde van de gangpaden en strakke witte tussenwanden. Het kantoorpand bestaat uit acht lagen incl. de begane grond. In het kantoorpand bevinden zich twee liften en het pand is tevens uitstekend voor mindervalide met een mindervalide toilet en GEEN drempels.

    Het kantoorpand biedt ruimte voor minimaal 300 personen en is 24 uur per dag, 7 dagen per week voor haar huurders geopend. Vanaf 01 oktober 2015 zijn er ook 'penthouse offices' beschikbaar op de 7e en 8e verdieping, geheel in stijl van het WTC in Amsterdam. Heeft u interesse in kantoorruimte(s) in deze regio van Haarlem, neem dan per mail contact met ons op. Ons mailadres is: info@theofficeroom.nl.

    Bent u een vastgoed eigenaar of beheerder van een kantoorpand in de regio Haarlem en heeft u leegstand. Wij gaan graag met u in gesprek omtrent het plaatsen van nieuwe huurders in uw kantoorpand. Voor deze regio hebben wij gemiddeld 3 tot 5 potentiele huurders per maand.

  • Kantoorruimte(s) met - of zonder meubels

    De kantoorruimtes worden standaard zonder kantoormeubelen opgeleverd. De kantoorruimtes kunnen door een extern bedrijf worden ingericht met kantoormeubelen die u op maandelijkse basis kunt huren.

    Een werkplek bestaat uit een bureau, bureaustoel, ladenblok en archiefkast. Overige kantoormeubelen zijn ook te huur zoals een vergadertafel, vergaderstoelen, whiteboard, lampen, planten, etc. Heeft u geen interesse in het huren van kantoormeubelen maar wel in kopen, ook dit is mogelijk. Onze kantoormeubelen leverancier heeft nieuwe - en gebruikte kantoormeubelen. Wilt u meer informatie, mail dan naar info@theofficeroom.nl.

    De kantoorruimtes in het Office Center hebben allemaal een andere afmeting. Het minimale aantal vierkante meters van een kantoor is netto 15m2 en biedt ruimte voor 2 werkplekken. Gemiddeld wordt er gerekend met een netto vloeroppervlakte van 7-8m2 per werkplek. De maandelijkse verhuurprijs van alle kantoorunits is incl. alle servicekosten excl. optionele diensten zoals internet, telefonie, meubelen en parkeren. In Office Center Haarlem Zuid begint de huurprijs bij 250,00 euro incl. servicekosten ex. BTW per maand.

    Aanvullend: minimale huurtermijn is drie maanden. De borgsom is 1 maand incl. servicekosten incl. BTW.

  • Vergaderruimte(s) huren

    Office Center Haarlem Zuid heeft op de 7e verdieping een vergaderruimte beschikbaar. De vergaderruimte biedt prachtig uitzicht over het Spaarne en het centrum van Haarlem.

    Bent u op zoek naar vergaderruimte mogelijkheden, kijk dan op: vergaderzaalboeken.nl (klik hier)

    De vergaderruimtes zijn alleen te boeken door The Office Room huurders. De prijsstelling van de verschillende vergaderruimtes is afhankelijk van de locatie en de omvang van de vergaderruimte.

    Vergaderruimtes van onze zakelijke partners zoals WORK24 en SamSamOffices zijn wel tegen betaling voor iedereen toegankelijk.

    Alle vergaderruimtes zijn per uur, per dagdeel of per dag te boeken. De vergaderruimtes zijn alleen beschikbaar tijdens kantoortijden. De openingstijden van de verschillende vergaderruimtes is van 08:30 tot en met 18:30, dit i.v.m. de schoonmaakdiensten.

    Heeft u specifieke vergaderruimte wensen, mail dan naar: info@theofficeroom.nl. Wij helpen u graag verder.

  • Buiten - en binnen parkeren

    Alle Office Centers van The Office Room beschikken over parkeerplaatsen. Het aantal parkeerplaatsen is afhankelijk van de parkeernorm binnen een gemeente. Alle parkeerplaatsen zijn tegen een vaste financiele vergoeding per maand te huur. Het aantal verkrijgbare parkeerplaatsen voor uw bedrijf is afhankelijk van het aantal gehuurde vierkante meters.

    De parkeerplaats mogelijkheid is te onderscheiden in Binnen en Buiten parkeerplaatsen. In de regel hebben de parkeerplaatsen binnen een hogere huurprijs per maand. De minimale huurprijs van een parkeerplaats (buiten) is 50,00 euro ex. BTW per maand. In sommige gevallen is het mogelijk kosteloos op straat te parkeren zoals bij dit Office Center aan de Schiphol 1 in Haarlem Zuid.

    Alle parkeerplaatsen worden aan kantoorruimte huurders verhuurd tenzij er genoeg ruimte is op het parkeerterrein. Wanneer er voldoende parkeergelegenheid bij een kantoorpand is kunnen ook buitenstaanders een parkeerplaats huren. Hiervoor wordt een kortlopende overeenkomst afgesloten van 3 maanden met een doorlooptijd van 1 maand. Meer informatie vindt u op: wepark.nl (klik hier)