THE OFFICE ROOM | Hoofddorp

  • Hoofddorp (De Hoek nabij Schiphol)

    Het Office Center Hoofddorp ligt direct naast de afslag Hoofddorp aan de A4 nabij luchthaven Schiphol en is uitstekend bereikbaar.

    De afstanden richting verschillende plaatsen is als volgt: (bron: Google maps)

    0.5 kilometer | snelweg A4 richting Amsterdam en Den Haag

    4.0 kilometer | centrum Hoofddorp

    4.7 kilometer | vliegveld Schiphol

    16.0 kilometer | centrum Amstelveen

    19.0 kilometer | centrum Haarlem

    22.0 kilometer | centrum Amsterdam

    24.0 kilometer | centrum Leiden

  • Openbaar - en eigenvervoer

    Office Center Hoofddorp ligt op loopafstand van een bushalte en de Zuidtangent richting Amsterdam, Haarlem, Hoofddorp en luchthaven Schiphol. Het Office Center ligt direct naast de op - en afrit Hoofddorp aan de A4, hierdoor is het Office Center ook uitstekend bereikbaar met eigenvervoer zoals auto.

    In de directe omgeving bevinden zich een aantal eetgelegenheden die lopend, met openbaar vervoer en met eigenvervoer uitstekend bereikbaar zijn.

    In de nabije omgeving vindt u het volgende: Hyatt Place Hotel, Crown Plaze Hotel, NH hotel, Best Western hotel, Bastion hotel, Zuidtangent, Mac Donalds, Dollar Car rent, brasserie - Transpolis, Schiphol passage, winkelcentrum Hoofddorp en winkelcentrum Aalsmeer.

    Bank/ pin mogelijkheid in de buurt: 1.4 kilometer - Rabobank | 2.6 kilometer - ABN AMRO

    Openbaar vervoer reisplanner (klik hier)

  • Bijna 4.200m2 kantoorruimte

    Office Center Hoofddorp heeft 114 kantoorruimtes en 152 parkeerplaatsen. De begane grond van het Office Center is midden 2015 verbouwd en heeft een zeer professionele uitstraling met strakke witte wanden en glas aan de binnenzijde van de gangen en het atrium. Het kantoorpand bestaat uit drie lagen incl. de begane grond. In het kantoorpand bevindt zich een lift.

    Het kantoorpand biedt ruimte voor minimaal 250 personen en is 24 uur per dag, 7 dagen per week voor haar huurders geopend. Het Office Center Hoofddorp is op de begane grond op 01 oktober 2015 geopend met 30 kantoorunits. De verschillende kantoorruimtes in het Office Center bieden ruimte voor 2 tot en met 12 personen per kantoorunit. Office Center Hoofddorp biedt naast afsluitbare kantoorruimtes ook StartUp werkplekken aan.

    StartUp werkplek (bureau, bureaustoel, ladeblok, afsluitbare kast, internet, Online CRM en een vaste parkeerplaats voor 150,00 euro ex. BTW per maand)

    Heeft u interesse in kantoorruimte(s) of een StartUp werkplek in deze regio van Hoofddorp, neem dan per mail contact met ons op. Ons mailadres is: info@theofficeroom.nl.

  • Kantoorruimte(s) met - of zonder meubels

    De kantoorruimtes worden standaard zonder kantoormeubelen opgeleverd. De kantoorruimtes kunnen door een extern bedrijf worden ingericht met kantoormeubelen die u op maandelijkse basis kunt huren.

    Een werkplek bestaat uit een bureau, bureaustoel, ladenblok en archiefkast. Overige kantoormeubelen zijn ook te huur zoals een vergadertafel, vergaderstoelen, whiteboard, lampen, planten, etc. Heeft u geen interesse in het huren van kantoormeubelen maar wel in kopen, ook dit is mogelijk. Onze kantoormeubelen leverancier heeft nieuwe - en gebruikte kantoormeubelen. Wilt u meer informatie, mail dan naar info@theofficeroom.nl.

    De kantoorruimtes in het Office Center hebben allemaal een andere afmeting. Het minimale aantal vierkante meters van een kantoor is netto 10m2 en biedt ruimte voor 1 werkplek. Gemiddeld wordt er gerekend met een netto vloeroppervlakte van 7-8m2 per werkplek. De maandelijkse verhuurprijs van alle kantoorunits is incl. alle servicekosten excl. optionele diensten zoals internet, telefonie, meubelen en parkeren. In Office Center Hoofddorp begint de huurprijs bij 175,00 euro incl. servicekosten ex. BTW per maand.

    Aanvullend: minimale huurtermijn is drie maanden. De borgsom is 1 maand incl. servicekosten incl. BTW.

  • Vergaderruimte(s) huren

    Office Center Hoofddorp heeft vergaderruimtes beschikbaar. Alle vergaderruimtes in het Office Center zijn online te boeken.

    Bent u op zoek naar vergaderruimte mogelijkheden, kijk dan op: vergaderzaalboeken.nl (klik hier)

    De prijsstelling van de verschillende vergaderruimtes is afhankelijk van de locatie en de omvang van de vergaderruimte.

    Heeft u specifieke wensen omtrent vergaderen, wij denken graag met u mee. Stuur een mail met uw wensen en wellicht kunnen wij u van dienst zijn.

    Alle vergaderruimtes zijn per uur, per dagdeel of per dag te boeken. De vergaderruimtes in Office Center Hoofddorp zijn in de regel alleen beschikbaar tijdens kantoortijden. De openingstijden van de verschillende vergaderruimtes is van 08:30 tot en met 18:30, dit i.v.m. de schoonmaakdiensten.

    Heeft u specifieke vergaderruimte wensen, mail dan naar: info@theofficeroom.nl.

  • Buiten - en binnen parkeren

    Alle Office Centers van The Office Room beschikken over parkeerplaatsen. Het aantal parkeerplaatsen is afhankelijk van de parkeernorm binnen een gemeente. Alle parkeerplaatsen zijn tegen een vaste financiele vergoeding per maand te huur. Het aantal verkrijgbare parkeerplaatsen voor uw bedrijf is afhankelijk van het aantal gehuurde vierkante meters.

    De parkeerplaats mogelijkheid is te onderscheiden in Binnen en Buiten parkeerplaatsen. In de regel hebben de parkeerplaatsen binnen een hogere huurprijs per maand. De minimale huurprijs van een parkeerplaats (buiten) is 30,00 euro ex. BTW per maand. In sommige gevallen is het mogelijk kosteloos op straat te parkeren zoals bij het Office Center Haarlem aan de Schiphol 1 in Haarlem.

    Alle parkeerplaatsen worden aan kantoorruimte huurders verhuurd tenzij er genoeg ruimte is op het parkeerterrein. Wanneer er voldoende parkeergelegenheid bij een kantoorpand is kunnen ook buitenstaanders een parkeerplaats huren. Hiervoor wordt een kortlopende overeenkomst afgesloten van 3 maanden met een doorlooptijd van 1 maand. Meer informatie vindt u op: wepark.nl (klik hier)