THE OFFICE ROOM | Hoorn

  • Hoorn (Risdam Zuid)

    Het Office Center Hoorn ligt nabij de ringweg en het stadscentrum van Hoorn en is uitstekend bereikbaar.

    De afstanden richting verschillende plaatsen is als volgt: (bron: Google maps)

    2.3 kilometer | centrum Hoorn

    20.0 kilometer | centrum Enkhuizen

    21.0 kilometer | centrum Purmerend

    17.0 kilometer | centrum Alkmaar

    45.0 kilometer | centrum Amsterdam

    48.0 kilometer | centrum Lelystad

    52.0 kilometer | luchthaven Schiphol

  • Openbaar - en eigenvervoer

    Office Center Hoorn ligt op loopafstand van een bushalte en nabij het NS station Hoorn (2.7 kilometer). Het Office Center ligt nabij de ringweg van Hoorn, hierdoor is het Office Center ook uitstekend bereikbaar met eigenvervoer zoals auto.

    In de directe omgeving bevinden zich een aantal eetgelegenheden die lopend, met openbaar vervoer en met eigenvervoer uitstekend bereikbaar zijn.

    In de nabije omgeving vindt u het volgende: stadhuis Hoorn, Deen supermarkt, Lidl supermarkt, bouwmarkt Karwei, Chinees restaurant Hong Kong, apotheek, BP Pompstation, winkelcentrum Risdam Zuid en stadscentrum Hoorn.

    Bank/ pin mogelijkheid in de buurt: 300 meter - ABN AMRO | 700 meter - Rabobank

    Openbaar vervoer reisplanner (klik hier)

  • Meer dan 960m2 kantoorruimte

    Office Center Hoorn heeft 22 kantoorruimtes en 22 parkeerplaatsen. Een deel van het Office Center is eind 2014 verbouwd en heeft een zeer professionele uitstraling met strakke witte wanden en een stoere hal met stalen trap. Het kantoorpand bestaat uit vijf lagen incl. de begane grond. In het kantoorpand bevindt zich een lift.

    Het kantoorpand biedt ruimte voor minimaal 120 personen en is 24 uur per dag, 7 dagen per week voor haar huurders geopend. De kantoorruimtes kunnen flexibel en conventioneel met een meerjarige huurcontract worden gehuurd. Heeft u interesse in kantoorruimte(s) in deze regio van Hoorn, neem dan per mail contact met ons op. Ons mailadres is: info@theofficeroom.nl.

    Office Center Hoorn biedt zeer veel mogelijkheden voor huurders met speciale wensen. De minimale huurtermijn is standaard 3 maanden. Heeft u speciale wensen omtrent de inrichting van uw kantoorruimte(s) dan is de minimale huurtermijn 24 maanden en minimaal 100m2.

  • Kantoorruimte(s) met - of zonder meubels

    De kantoorruimtes worden standaard zonder kantoormeubelen opgeleverd. De kantoorruimtes kunnen door een extern bedrijf worden ingericht met kantoormeubelen die u op maandelijkse basis kunt huren.

    Een werkplek bestaat uit een bureau, bureaustoel, ladenblok en archiefkast. Overige kantoormeubelen zijn ook te huur zoals een vergadertafel, vergaderstoelen, whiteboard, lampen, planten, etc. Heeft u geen interesse in het huren van kantoormeubelen maar wel in kopen, ook dit is mogelijk. Onze kantoormeubelen leverancier heeft nieuwe - en gebruikte kantoormeubelen. Wilt u meer informatie, mail dan naar info@theofficeroom.nl.

    De kantoorruimtes in het Office Center hebben allemaal een andere afmeting. Het minimale aantal vierkante meters van een kantoor is netto 15m2 en biedt ruimte voor 2 werkplekken. Gemiddeld wordt er gerekend met een netto vloeroppervlakte van 7-8m2 per werkplek. De maandelijkse verhuurprijs van alle kantoorunits is incl. alle servicekosten excl. optionele diensten zoals internet, telefonie, meubelen en parkeren. In Office Center Hoorn begint de huurprijs bij 299,00 euro incl. servicekosten ex. BTW per maand.

    Aanvullend: minimale huurtermijn is drie maanden. De borgsom is 1 maand incl. servicekosten incl. BTW.

  • Vergaderruimte(s) huren

    Office Center Hoorn heeft geen vergaderruimtes beschikbaar.

    Bent u op zoek naar vergaderruimte mogelijkheden, kijk dan op: vergaderzaalboeken.nl (klik hier)

    De vergaderruimtes zijn alleen te boeken door The Office Room huurders. De prijsstelling van de verschillende vergaderruimtes is afhankelijk van de locatie en de omvang van de vergaderruimte.

    Vergaderruimtes van onze zakelijke partners zoals WORK24 en SamSamOffices zijn wel tegen betaling voor iedereen toegankelijk.

    Alle vergaderruimtes zijn per uur, per dagdeel of per dag te boeken. De vergaderruimtes zijn alleen beschikbaar tijdens kantoortijden. De openingstijden van de verschillende vergaderruimtes is van 08:30 tot en met 18:30, dit i.v.m. de schoonmaakdiensten.

    Heeft u specifieke vergaderruimte wensen, mail dan naar: info@theofficeroom.nl. Wij helpen u graag verder.

  • Buiten - en binnen parkeren

    Alle Office Centers van The Office Room beschikken over parkeerplaatsen. Het aantal parkeerplaatsen is afhankelijk van de parkeernorm binnen een gemeente. Alle parkeerplaatsen zijn tegen een vaste financiele vergoeding per maand te huur. Het aantal verkrijgbare parkeerplaatsen voor uw bedrijf is afhankelijk van het aantal gehuurde vierkante meters.

    De parkeerplaats mogelijkheid is te onderscheiden in Binnen en Buiten parkeerplaatsen. In de regel hebben de parkeerplaatsen binnen een hogere huurprijs per maand. De minimale huurprijs van een parkeerplaats (buiten) is 40,00 euro ex. BTW per maand. In sommige gevallen is het mogelijk kosteloos op straat te parkeren zoals bij het Office Center Haarlem aan de Schiphol 1 in Haarlem.

    Alle parkeerplaatsen worden aan kantoorruimte huurders verhuurd tenzij er genoeg ruimte is op het parkeerterrein. Wanneer er voldoende parkeergelegenheid bij een kantoorpand is kunnen ook buitenstaanders een parkeerplaats huren. Hiervoor wordt een kortlopende overeenkomst afgesloten van 3 maanden met een doorlooptijd van 1 maand. Meer informatie vindt u op: wepark.nl (klik hier)