THE OFFICE ROOM | Roermond Centrum

  • Roermond Centrum (nabij het NS station)

    Het Office Center Roermond ligt in het centrum op 5 minuten lopen van het NS station en is uitstekend bereikbaar.

    De afstanden richting verschillende plaatsen is als volgt: (bron: Google maps)

    0.2 kilometer | stadscentrum

    4.0 kilometer | ring Roermond

    6.0 kilometer | recreatiegebied Oolderplas

    22.0 kilometer | centrum Weert

    32.0 kilometer | centrum Venlo

    59.0 kilometer | centrum Eindhoven

    63.0 kilometer | centrum Dusseldorf (Duitsland)

  • Openbaar - en eigenvervoer

    Office Center Roermond ligt op loopafstand van meerdere busstations en het NS station. Het Office Center ligt nabij de autoring van Roermond, hierdoor is het Office Center ook uitstekend bereikbaar met eigenvervoer zoals auto.

    In de directe omgeving bevinden zich een aantal eetgelegenheden die lopend, met openbaar vervoer en met eigenvervoer uitstekend bereikbaar zijn.

    In de nabije omgeving vindt u het volgende: Theater hotel Oranjerie, outlet Roermond (kleding), Roermond ziekenhuis, restaurant One en overige in het centrum, rechtbank Roermond.

    Bank/ pin mogelijkheid in de buurt: ca. 400 meter - ABN AMRO | 300 meter - ING BANK

    Openbaar vervoer reisplanner (klik hier)

  • Meer dan 7.500m2 kantoorruimte

    Office Center Roermond heeft meer dan 150 kantoorunits en 80 parkeerplaatsen. Het Office Center is midden 1991 gebouwd en heeft een zeer hoogwaardige uitstraling met veel open algemene ruimtes welke zorgt voor een zeer ruimtelijke sfeer. Het kantoorpand bestaat uit drie delen met in totaal drie lagen incl. de begane grond. In het kantoorpand bevinden zich meerdere liften en een Atrium.

    Het kantoorpand biedt ruimte voor minimaal 400 personen en is 24 uur per dag, 7 dagen per week voor haar huurders geopend. Het Office Center heeft haar deuren op 01 september 2016 geopend. Heeft u interesse in kantoorruimte(s) in dit Office Center, neem dan per mail contact met ons op. Ons mailadres is: info@theofficeroom.nl.

    Wilt u meer dan 500m2 huren, neem dan telefonisch contact met ons op. Het telefoonnummer is: 023 23 05 808. Wij gaan graag met u in gesprek en zijn bereid in het kantoorpand aanpassingen voor u als nieuwe huurder aan te brengen.

  • Kantoorruimte(s) met - of zonder meubels

    De kantoorruimtes worden standaard zonder kantoormeubelen opgeleverd. De kantoorruimtes kunnen door een extern bedrijf worden ingericht met kantoormeubelen die u tegen een lage inkoopprijs kunt aanschaffen.

    Een standaard werkplek bestaat uit een bureau, bureaustoel, ladenblok en archiefkast. Overige kantoormeubelen zijn ook te koop zoals een vergadertafel, vergaderstoelen, whiteboard, lampen, planten, etc. Onze kantoormeubelen leverancier heeft nieuwe - en gebruikte kantoormeubelen. Wilt u meer informatie, mail dan naar info@theofficeroom.nl.

    De kantoorruimtes in het Office Center hebben allemaal een andere afmeting. Het minimale aantal vierkante meters van een kantoor is netto 15m2 en biedt ruimte voor 2 werkplekken. Gemiddeld wordt er gerekend met een netto vloeroppervlakte van 7-8m2 per werkplek. De maandelijkse verhuurprijs van alle kantoorunits is incl. alle servicekosten. Optionele diensten zijn: internet, telefonie en parkeren. In Office Center Roermond begint de huurprijs bij 250,00 euro incl. servicekosten ex. BTW per maand. De minimale huurtermijn is drie maanden. De borgsom is 1 maand incl. servicekosten incl. BTW.

  • Vergaderruimte(s) huren

    Office Center Roermond krijgt meerdere vergaderruimtes vanaf het vierde kwartaal van 2016. Alle vergaderruimtes zijn per uur te reserveren.

    Wilt u een vergaderruimte boeken kijk dan op: vergaderzaalboeken.nl (klik hier)

    De vergaderruimtes in het Office Center zijn door iedereen te boeken. De prijsstelling van de verschillende vergaderruimtes is afhankelijk van de locatie en de omvang van de vergaderruimte.

    Bij de huur van een vergaderruimte in het Office Center is het ook mogelijk extra diensten te boeken zoals een lunch. Vraag naar de mogelijkheden en stuur een mail of bel naar 023 - 23 05 808.

    De vergaderruimtes zijn alleen beschikbaar tijdens kantoortijden. De openingstijden van de verschillende vergaderruimtes is van 08:30 tot en met 18:30, dit i.v.m. de schoonmaakdiensten.

    Heeft u specifieke vergaderruimte wensen, mail dan naar: info@theofficeroom.nl. Wij helpen u graag verder.

  • Buiten - en binnen parkeren

    Alle Office - en Business Centers van The Office Room beschikken over parkeerplaatsen. Het aantal parkeerplaatsen is afhankelijk van de parkeernorm binnen een gemeente. Alle parkeerplaatsen zijn tegen een vaste financiele vergoeding per maand te huur. Het aantal verkrijgbare parkeerplaatsen voor uw bedrijf is afhankelijk van het aantal gehuurde vierkante meters.

    De parkeerplaats mogelijkheid is te onderscheiden in Binnen en Buiten parkeerplaatsen. In de regel hebben de parkeerplaatsen binnen een hogere huurprijs per maand. De minimale huurprijs van een parkeerplaats (buiten) is bij Office Center Roermond 35,00 euro ex. BTW per maand. In sommige gevallen is het mogelijk kosteloos op straat te parkeren zoals bij het Office Center Haarlem aan de Schiphol 1 te Haarlem.

    Alle parkeerplaatsen worden aan kantoorruimte huurders verhuurd tenzij er genoeg ruimte is op het parkeerterrein. Wanneer er voldoende parkeergelegenheid bij een kantoorpand is kunnen ook buitenstaanders een parkeerplaats huren. Hiervoor wordt een kortlopende overeenkomst afgesloten van 3 maanden met een doorlooptijd van 1 maand. Meer informatie vindt u op: wepark.nl (klik hier)